Vanaf 1 januari rijd je voor een prikkie een dure fiets van de zaak

Vanaf 1 januari rijd je voor een prikkie een dure fiets van de zaak

Vanaf 1 januari rijd je voor een prikkie een dure fiets van de zaak

Over een paar maanden wordt het makkelijker om een leasefiets van de zaak te rijden. Fietsbedrijven staan in de startblokken om in te spelen op de nieuwe regels, waarvan wordt verwacht dat veel mensen er gebruik van willen maken.

Nadat de regels voor de fiets van de zaak de afgelopen jaren strenger waren geworden, voert het kabinet nu een versoepeling door om mensen op de fiets te krijgen. Per 1 januari betalen fietsers die een fiets ter beschikking krijgen via hun werk, jaarlijks 7 procent bijtelling.

Daarmee lijkt het gebruik van de leasefiets heel erg op het (privé)gebruik van de leaseauto. In de praktijk betekent dat dat je als werknemer 7 procent van de adviesprijs van de leasefiets optelt bij je bruto inkomen. Daarover betaal je belasting. De baas betaalt de rest van de leasekosten.

Wat kost dat? 

Via de regeling kan je allerlei soorten fietsen aanschaffen. Een stadsfiets of mountainbike, maar ook een bakfiets of e-bike. Wat je betaalt aan bijtelling hangt af van je jaarsalaris en de prijs van de fiets. Een rekenvoorbeeld:

Beeld © RTL Z

Koop je een simpele fiets waarbij je zelf moet trappen, kan de bijtelling lager uitvallen. Veel rekenvoorbeelden gaan uit van een fiets rond de 3000 of 4000 euro. Dan kan je uitgaan van een maandelijks bedrag tussen de 7 en 10 euro.

‘Fietsbranche is er druk mee’ 

“Het is een hele grote markt die opengaat”, zegt Arthur van Biketotaal Wijtman in Delft. Net als veel andere fietsenzaken of -makers kan hij niet wachten tot januari. “Heel de fietsbranche is daar druk mee bezig.”

Biketotaal Wijtman verwacht dat veel werkgevers fietsen gaan aanschaffen voor hun werknemers. “Het is ook een goede deal voor veel mensen. Bij een fiets van 3000 euro tel je 210 euro op bij je salaris. Ga uit van 40 procent belasting en dan kom je uit op een euro of 7 per maand. En dan heb je echt al wel een hele toffe e-bike”, rekent hij voor.

Ook Niels Andela, salesmanager bij Juizz, dat gespecialiseerd is in elektrische fietsen, verwacht het druk te gaan krijgen. “We zijn in de branche vooral blij met een duidelijke regeling, die ook heel interessant is.”

De afgelopen jaren waren de regels voor zakelijk fietsen een stuk ingewikkelder. Nu valt een fiets van de zaak onder de werkkostenregeling. Een werkgevers kan iets extra’s geven, zoals een mobiele telefoon of sportschoolabonnement, onder gunstige belastingvoorwaarden.

Binnen de werkkostenregeling of WKR mag de werkgever tot maximaal 1,2 procent van de totale loonsom van alle werknemers belastingvrij schenken aan het personeel. Komen de extra’s hierboven, dan moet over de rest een hoge heffing worden betaald. Daarnaast moeten alle kilometers die privé worden gefietst geregistreerd worden.

Een rompslomp. Lease a bike, een bedrijf dat speciaal voor de nieuwe regels een Nederlandse tak heeft opgericht, bereidt zich daarom ook voor op de wet. In Duitsland, waar een fiets via de baas gangbaarder is, heeft het bedrijf al ‘vele duizenden’ fietsen op de weg. “Daar hebben we al expertise opgedaan”, zegt woordvoerder David Gribnau. “We staan nu aan de vooravond van introductie in Nederland.”

Het bedrijf wil alle type fietsen van alle merken gaan aanbieden. Daarbij beloven ze dat ze al het papierwerk uit handen nemen van de werkgever en dat zaken als verzekering, service en onderhoud worden geregeld.

Interesse groeit

Volgens Gribnau is er al ‘veel concrete interesse’ vanuit zowel werkgevers als werknemers. “We denken dat als we dichter bij 1 januari komen dit alleen maar zal toenemen en dat werkgevers het ook in het arbeidsvoorwaardenpakket opnemen.”

Bij BikeTotaal hebben ze het idee dat veel werkgevers zich er nog niet in hebben verdiept. “Dat was een paar jaar terug ook zo met het Fietsenplan. Medewerkers gaan vragen stellen, daarna gaan bedrijven er eens over nadenken. We denken dat overheden en de grote bedrijven vanaf januari beginnen, en dat het vanaf dan bekendheid krijgt.”

“1 januari barst niet opeens de bom waardoor er 100.000 elektrische fietsen op de markt komen”, denkt Niels Andela. “Maar het gaat wel lopen. Bedrijven maken veel kosten aan parkeren, kilometers, benzine enzovoorts. De fiets kan het financieel ook aantrekkelijk maken.”

 

Lietmeijer Tweewielers viert 20-jarig bestaan

Lietmeijer Tweewielers viert 20-jarig bestaan

Lietmeijer Tweewielers viert 20-jarig bestaan

UITHUIZEN – Lietmeijer Tweewielers bestaat op 24 juni 20 jaar. Reden om er even bij stil te staan en er een feestje van te maken. Daarom houdt de fietsenzaak op zaterdag 22 juni een feestje met leuke aanbiedingen en acties.

„Twintig jaar geleden zijn we met z’n tweeën gestart en hadden we een winkel met een vloeroppervlak van 100 vierkante meter,”vertelt de jubilerende ondernemer. „In de loop der jaren, na een aantal interne verbouwingen, is ons bedrijf uitgegroeid tot een moderne fietsenzaak. Vandaag de dag zijn we een bedrijf met in totaal 6 full-timers en 3 parttimers. De winkel is met een oppervlakte van 500 vierkante meter, met een ruime werkplaats erbij, flink aangepast aan de eisen van deze tijd.”

„In deze periode is er veel veranderd op fietsgebied. Van fietsen zonder en met versnellingen tot de sportieve E-Bikes met bijzondere ontwikkelingen erop. Na 20 jaar vinden we nog altijd dat onze klanten met een goed gevoel de deur uit moeten gaan, met de juiste fiets of het product waar men blij van wordt. Van kinderzitje tot rollator, en alles wat daar tussenin zit op fietsgebied.”

Naast van scherpe aanbiedingen kunnen klanten genieten van een kopje koffie en een broodje hamburger.

 

Grote uitslaande brand bij Gazelle in Dieren

Grote uitslaande brand bij Gazelle in Dieren

Grote uitslaande brand bij Gazelle in Dieren

Bij de fabriek van fietsenfabrikant Koninklijke Gazelle in Dieren heeft woensdagmiddag kort een grote brand gewoed. De brand is volgens de brandweer waarschijnlijk ontstaan in de zonnepanelen op het dak van de fabriek.

Grote uitslaande brand bij Gazelle in Dieren

Afbeeldingsresultaat voor brand gazelle
Bij de brand is voor zover bekend niemand gewond geraakt. De 350 personeelsleden konden de hal op tijd verlaten, zegt een woordvoerder van de brandweer.
De hal van het bedrijf heeft waterschade opgelopen, maar de fietsenfabrikant denkt de productie donderdag te kunnen hervatten. In de loods liggen banden en velgen opgeslagen.
De brandweer was met vier tankauto’s en twee hoogwerkers ter plaatse. De brand brak rond 14.15 uur uit. Rond 15.00 uur was de brand onder controle.Bij Gazelle werken in totaal ongeveer 450 medewerkers. De fabrikant produceert 250.000 fietsen per jaar. Het bedrijf bestaat al sinds 1892.

In oktober 2013 werd Gazelle ook al getroffen door een grote brand.

 

Fietsfeitjes over Nederland Fietsland

Fietsfeitjes over Nederland Fietsland

De Fietsersbond en Beslist.nl hebben samen de infographic ‘Nederland Fietsland’ gepubliceerd met fietsfeitjes van 2018. Met cijfers over onder andere het aandeel verkochte e-bikes, het gemiddeld aankoopbedag en waar de drukste fietspaden van Nederland te vinden zijn.

Samen fietsen Nederlanders ieder jaar zo’n 15 miljard kilometer. Gemiddeld maakt een Nederlander zo’n 250 tot 300 fietsritten per jaar. De gemiddelde lengte van een recreatieve fietstocht is 20,4 kilometer.

Fietsfeitjes over Nederland Fietsland

Drukste fietspaden

Nederland heeft ruim 35.000 kilometer fietspad. Met 1,7 kilometer aan fietspad per vierkante kilometer landoppervlakte is Zuid-Holland dé fietsprovincie van Nederland. De drukste fietspaden in Nederland zijn te vinden in de steden Utrecht, Amsterdam, Groningen en Nijmegen.

Aandeel e-bikes

Bij de verkochte nieuwe fietsen blijft het aandeel elektrische fietsen in Nederland groeien, van 14 procent in 2010, naar 40 procent in 2018. In België was het aandeel elektrisch zelfs 45 procent en daarmee is dat land de Europese koploper in de verkoop van e-bikes. Door het grotere aandeel e-bikes is ook het gemiddeld aankoopbedrijf van nieuwe fietsen verder gestegen naar € 1.207,-. Dit en meer weetjes vindt u in onderstaande infographic die samengesteld is met informatie van bronnen als  RAI Vereniging, BOVAG, ANWB, CBS, Bike Europe en Conebi.

 

Sparta M8B elektrische van het jaar 2019 !

Sparta M8B elektrische van het jaar 2019 !

Winnaars Fiets van het Jaar 2019 bekend

De winnaars van de Fiets van het Jaar verkiezing 2019 zijn bekend. De titel E-bike van het Jaar 2019 won Sparta met de Sparta M8b . Bekijk het gesprek met Marco Kalden van Sparta vlak na de uitreiking.

E-bike van het Jaar: Sparta M8b

De Sparta M8b is een E-bike waarmee je gezien mag worden. Een frisse, elegante fiets die in het oog springt door het eigentijds ontwerp, kleur, designverlichting en hoogwaardige afwerking. De fiets oogt ‘clean’ doordat de kabels op vernuftige wijze zijn weggewerkt in het stuur. En last but not least; de fiets kent zeer goede rijeigenschappen.

Reactie Marco Kalden van Sparta

Sparta won net als vorig jaar de titel E-bike van het Jaar. “Een frisse, elegante fiets die in het oog springt door het eigentijds ontwerp, kleur, designverlichting en hoogwaardige afwerking”, aldus de jury. Brand manager Marco Kalden is super blij met de de prijs.

 

 

Gazelle Grenoble C7+ HMB Elite wint iF Design Award

Gazelle Grenoble C7+ HMB Elite wint iF Design Award

Gazelle Grenoble C7+ HMB Elite wint iF Design Award

Gazelle is bij de jaarlijkse uitreiking van de iF Design Awards in de prijzen gevallen. De Gazelle Grenoble C7+ HMB Elite won de designonderscheiding in de categorie ‘Product’.

De iF Design Awards worden jaarlijks toegekend door iF International Forum Design GmbH uit Hannover, de oudste onafhankelijke designorganisatie ter wereld. Verdeeld over diverse categorieën waren er dit jaar 6.400 inschrijvingen uit vijftig landen.

Gazelle Grenoble C7+ HMB Elite

Gazelle kreeg van de 67 juryleden een iF Design Award toegekend voor de elektrische Grenoble C7+ HMB Elite. “Balans en comfort zijn de trefwoorden voor de Elite. De in het frame geïntegreerde batterij zorgt niet alleen voor een eenvoudige en veilige op- en afstap, maar ook voor een betere gewichtsverdeling en daarmee voor een optimaal

weggedrag”, aldus de jury.

 

Veiligheid

Ook veiligheid speelt volgens de beoordelaars een belangrijke rol. “Zo beschikt deze fiets over de nieuwste versie van de innovatieve Fendervision-verlichting. De krachtige LED’s zijn niet alleen van voren en van achteren zichtbaar, maar ook van opzij. Zo dragen ze bij aan extra veiligheid.”

“Bovendien is de verlichting stijlvol geïntegreerd in het spatbord. De comfortabele zithouding, het design en alle componenten zorgen samen voor een optimale fietservaring. Bij de Elite gaan functie en design hand in hand,” aldus het juryrapport.

iF Design Award

De iF Design Award bestaat 66 jaar en is een erkend keurmerk voor kwaliteit en design. Er worden awards toegekend in de categorieën Product, Packaging, Communication en Service Design/UX, Architecture en Interior Architecture, evenals Professional Concept.

Alle winnende inzendingen worden opgenomen in de iF WORLD DESIGN GUIDE en in de iF design app. Bovendien worden ze tentoongesteld in de iF design expositie in Hamburg.

 

Nieuwe collectie manden

Nieuwe collectie manden

Nieuwe collectie manden

De fietsmandencollectie van Basil is ook dit seizoen weer flink uitgebreid. Voor of achter, afneembaar of permanent bevestigd. Altijd een perfect fit dus! Ook nieuw zijn onze Carry all baskets: textielen, verkrijgbaar in een voormand en achtermand, inclusief MIK-adapterplaat.

 

Magnolia Carry All Front Basket KF – Blauw

Noir Carry All Front Basket KF – Zwart

Magnolia Carry All Front Basket KF

€54,99

 

 

 

Bremen Rattan Look FM – Bruin

Bremen Rattan Look BE/KF - Bruin

Bremen Rattan Look FM

€36,99

 

 

 

Bremen Alu BE/KF Nordlicht - Zwart

Cento Alu Multi System Nordlicht - Zwart

Bremen Alu BE/KF Nordlicht

€59,99

 

 

Drie redenen waarom fietsen in de herfst zo fijn is

Drie redenen waarom fietsen in de herfst zo fijn is

Het is herfst! Dat betekent dat het kouder wordt, het nét iets vaker regent en dat het eerder donker wordt. Weer om heerlijk opgekruld op de bank te zitten met een warme kop thee in je handen. Wij leggen uit waarom fietsen in de herfst heel fijn is. Drie goeie redenen, met mooie adviezen voor de klant.

Drie redenen waarom fietsen in de herfst zo fijn is

De fietsaccessoires van Basil helpen om jouw klanten beter zichtbaar te zijn in het donker, geven ze een extra duwtje in de rug tijdens een windvlaag en vervoeren hun spullen droog van A naar B. De herfst was nog nooit zó leuk om doorheen te fietsen!

 


1. Genieten van de natuur

Wat brengt de herfst ons eigenlijk veel moois. Sprekende kleuren, het geknisper van pas gevallen blaadjes en de frisse wind op je gezicht. En zo af en toe een regenbui. Wij horen je Wij hebben daarom vijf productseries voor je, die gemaakt zijn om alle belangrijke spullen tijdens het fietsen 100% tegen water te beschermen. denken: wat is daar nu fijn aan? De wetenschap dat laptop, mobieltje en andere waardevolle spullen droog blijven. Ook al valt het met bakken uit de hemel.

  • Urban Dry fietstassen – nu ook uitgebreid met fietsrugtassen
  • Noir fietstassen – the little black dress voor je fiets
  • Miles fietstassen – voor al je sportieve fietstochten
  • Magnolia fietstassen

 

2. Frisse neus halen

Opgekruld op de bank zitten met een warme kop thee in je handen terwijl buiten de wind voorbij raast, heerlijk! Net zo fijn is het om de wind te trotseren op de fiets. Want, met de Basil e-bike accessoires heb je altijd de wind mee. Om de prestatie én levensduur van je e-bike te verbeteren, bescherm je jouwe-bike met de batterijhoezen van Basil. Of dat nu tijdens het fietsen is of tijdens het transport van je e-bike.

 

 

  • Accuhoezen voor frame- en drageraccu’s van de merken Bosch, Shimano Steps en Yamaha
  • Universele hoes voor een volledig geïntegreerde accu
  • Hoesjes voor de aansluitpunten van bagage- en frameaccu’s
  • Hoes voor de display
  • 3D gevormde beschermhoes voor de middenmotor

 

3. LED’s be seen

Zien en gezien worden. Niet alleen met je nieuwe herfstlook, maar ook op de fiets. Met de fietsaccessoires van Basil word je altijd gezien, dag of nacht! Onze standaard zichtbaarheid bevat reflecterende details. Alle tassen en manden zijn voorzien van deze reflecterende elementen. Voor een betere zichtbaarheid zijn we nóg een stap verder gegaan en hebben we diverse tassen en manden ontwikkeld met Nordlicht Technology: een LED-strip, waardoor je beter zichtbaar bent in het donker:

  • B-Safe Rugzak Nordlicht – fietsrugtas met antidiefstalconstructie én LED-strip.
  • Miles Daypack Nordlicht – waterdichte rugtas en fietstas in één.
  • Bremen Alu voormand – draadstaal fietsmand voor voorop met LED-strip die wit kleurt.
  • Cento Alu achtermand – draadstaal fietsmand voor achterop met LED-strip die rood kleurt.
‘Ik legde alleen maar Stella’s werkwijze bloot’

‘Ik legde alleen maar Stella’s werkwijze bloot’

‘Ik legde alleen maar Stella’s werkwijze bloot’

 

SINT JANSTEEN – In september plaatste Martijn de Poorter, mede-eigenaar van De Poorter Tweewielers, op de Facebook pagina van zijn winkel een bericht over Stella Fietsen, waarin hij stelt dat ze in de prijscommunicatie misleidend te werk gaan. Over de reactie van Stella schreef hij een blog voor NieuwsFiets.nu.

 

BLOG
“Stella maakte in september reclame op televisie, dat ze 40% korting gaven op een Stella Vicenza Superior MBD met een Bosch motor. Toen ik dat zag, had ik zoiets van ‘dat is nogal wat’. Ik wilde weten wat die fiets kostte. Onder mijn privé-account heb ik die prijs aangevraagd op hun Facebook pagina. En dan zijn ze heel sterk, want je moet jezelf eerst aanmelden of bellen. Ik zei waarom wil je dat weten? Ik ben consument en met die nieuwe privacywetgeving ben ik niet verplicht dat allemaal op te geven. Toen kwamen ze uit zichzelf met privéberichten naar mij. Ik vroeg ze wat die fiets dan kostte en de prijs van € 2699,- werd genoemd.
En daar gaat daar dan die 40% korting vanaf?
Nee, nee, was het antwoord, normaal kost die € 3099,-.
Dit vond ik ook al zo raar, want een vergelijkbare fiets met die specificaties kost bij Dutch ID of Batavus hetzelfde, dus wat is dan de aanbieding? Daar bleef het verder bij, want ik wist genoeg.

STENEN WINKEL | Vervolgens plaatste ik dit op Facebook: “Vandaag toch eens nieuwsgierig gevraagd naar de prijs van een Stella fiets waar ze al de hele week reclame mee maken… 40% korting… maar wat de fiets kost word eerst niet verteld… wat blijkt.. de fiets kost evenveel als een Dutch-id of Batavus (zelfde uitgevoerd uiteraard!) de ‘’voor’’ prijs is gewoon de juiste prijs van zo’n fiets. Hoezo mensen lokken… Koop aub een fiets in een “stenen” winkel en waar u terecht kan wanneer u wil en kan. U krijgt daar de juiste uitleg en service die u verdient !! De foto’s zeggen genoeg.
Ik hield het wel netjes en beschuldigde niemand, maar adviseerde wel om gewoon in een stenen winkel een fiets te kopen. Ik schreef dit niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn medewinkeliers. Daar kreeg ik via Facebook wel veel reacties op.

VERWIJDEREN | Mijn vriendin werkt ook mee in de winkel en die kwam op een gegeven moment

 naar mij toe. ‘Stella aan de telefoon, hij moet jou hebben’. De man van Stella Fietsen had blijkbaar eerst een collega-ondernemer aan de lijn gehad, die mijn bericht kennelijk gedeeld had. Ze dachten aanvankelijk dat het van hem was en hadden gevraagd het bericht te verwijderen. Dat heeft hij gedaan, want hij had het volste begrip voor Stella. Ik was dat niet van plan. ‘Ik lieg niet. Jullie doen dingen die niet kunnen’, heb ik hem gezegd. Daarover ging hij niet met mij in discussie.
Maar jij belt mij toch, je vraagt toch iets? Wat wil je dan? Hij wilde dat ik het er af haalde, want dit was geen eerlijke concurrentie. Ik zag niet in wat ik fout gedaan had. Ik promoot mijn eigen winkel niet, zei ik, ik laat gewoon zien hoe
jullie werkwijze is. Meer doe ik niet. Dat vond hij niet fair. Dat maakt mij niet zoveel uit, ik vind ook een heleboel dingen niet fair.100 KEER GEDEELD | Inmiddels is mijn bericht al door meer dan 100 fietsenmakers gedeeld, dus ik heb wel wat medepassanten. Nogmaals, ik beschuldig niemand maar heb blijkbaar een gevoelige snaar geraakt, omdat ik hun werkwijze blootleg. Het staat nog steeds op Facebook. Daarna heb ik er niet veel meer van gehoord, maar die reclame zie ik ook niet meer. Ze hebben mij overigens wel op hun Facebook pagina geblokkeerd.
Ik vind dat ze misleidend te werk gaan en begrijp niet dat de Reclamecode Commissie dit niet in de gaten houdt. Iemand zou een klacht moeten indienen, maar wie doet dat? Een consument niet, want die heeft niet in de gaten. Ik heb het al mijn klanten laten zien en als die het lezen, denken ze dat ze 40% korting krijgen. Maar dit is dus niet zo. Daar was ik een beetje boos over en daarom wilde ik even de vinger op de zere plek leggen.”

Martijn de Poorter
De Poorter Tweewielers

BlogNieuwsUitgelicht

Multicycle blaast er nieuw leven in!

Multicycle blaast er nieuw leven in!

Multicycle blaast er nieuw leven in!

Eind augustus presenteert Multicycle een compleet nieuwe collectie toerfietsen en e-bikes. Door 40 jaar ervaring vanuit Multicycle te combineren met een kennisinjectie vanuit moederbedrijf Kross, is Multicycle in staat om een vernieuwde lijn fietsen te presenteren. Multicycle is de afgelopen 1,5 jaar sterk ontwikkeld en daarbij hoort een nieuwe merkuitstraling. Het belooft een bijzondere collectie te worden en Fietsmarkt kreeg de primeur om alvast een tipje van de sluier op te lichten.

Een evolutie in de fietswereld
2018 staat in het teken van verbetering bij Multicycle. Niet alleen de complete collectie, maar ook de complete merkuitstraling wordt vernieuwd. “Een uitdagend proces”, vertelt Gerben Zwarts, productmanager bij Multicycle. “Binnen tien maanden hebben wij deze nieuwe collectie én uitstraling opgezet. En met succes, want het zijn fietsen waar we meer dan trots op zijn”.

Met de introductie van de nieuwe modellen en uitstraling, bereikt Multicycle in één keer twee doelgroepen. Gerben: “We hebben fietsen ontworpen die perfect zijn voor de actieve fietsliefhebbers, die kiezen voor kwaliteit. Tegelijkertijd spreken onze nieuwe toerfietsen en e-bikes ook het jongere publiek aan. Door te kiezen voor frisse kleuren en een perfecte afwerking, zijn onze nieuwe fietsen ook geschikt voor de functionele fietser.                                                                                                                           Bijvoorbeeld voor het woon-werkverkeer”.

Hoogwaardig Nederlands Vakmanschap
De nieuwe e-bikes en toerfietsen zijn afgewerkt met de allerbeste onderdelen. Zo werkt Multicycle samen met Brose, Gates, Vredestein, SuperNova, Ergo-Tec en nog vele andere prominente Europese merken. Door te kiezen voor kwaliteit én bewezen techniek, worden de nieuwe toerfietsen en e-bikes niet alleen mooi, maar ook zeer betrouwbaar. Gerben: “Onze nieuwe modellen kenmerken zich door hun vernieuwde stabiliteit, optimale motorsystemen en de bekende assemblage kwaliteit van de monteurs uit Ulft. Ze zijn afgewerkt met prachtige details, maar die tonen we pas tijdens de dealerdag”.

Duidelijke collectie, snellere levertijden
Multicycle heeft er voor gekozen om de modelvarianten te verminderen. Dit zorgt ervoor dat de nieuwe e-bikes en toerfietsen een kortere levertijd hebben. “Op dit moment hebben we meer dan 180 dealers. Met onze nieuwe collectie kunnen zij duidelijkheid bieden aan hun klanten. Consumenten kunnen zo makkelijker kiezen welke fiets het beste bij hen past”, aldus Gerben.

Nog heel even wachten…

Binnenkort presenteren we daarom de compleet vernieuwde website. Het is dus nog heel even wachten voordat je de gehele collectie en merkuitstraling kan bewonderen! Tot die tijd is er een sneak-preview te zien op de website www.ontworpenomdebestefietstezijn.nl.